Politika e cilësisë
Zbatimi i sistemit të menaxhimit të cilësisë në përputhje me standardin ISO 9001: 2015,për Agjencinë e Postave do të thotë zbatimi i parimeve të cilësisë në të gjitha segmentet e funksionimit të saj. Faza e parë e zbatimit të standardit të cilësisë ka mbaruar në dhjetor 2021. Vijon faza e dytë, e cila do të thotë verifikim nga organ certifikues i autorizuar dhe marrje të certifikatës ISO 9001: 2015.
Në përputhje me përcaktimin për përmirësim të vazhdueshëm të cilësisë së proceseve të punës, drejtoresha në bashkëpunim me Shërbimin Profesional dhe Komisionin e Agjencisë e definon Politikën e Cilësisë së Agjencisë, e cila përmban:
- Qëllimin e institucionit, dhe
- Postulatet themelore për realizimin e misionit dhe vizionit të institucionit si dhe përmirësimin e vazhdueshëm të Sistemit të menaxhimit të cilësisë.
Politika e cilësisë 176.83 KB